Grozav hamlesi!

12 Ocak 2018 14:16

Bursaspor’un, Kardemir Karabükspor’la sözleşmesi fesheden Gheorghe Grozav’la görüştüğü ve anlaştığı belirtiliyor.

Bursaspor transfer gündemi her an değişebiliyor. Şimdide gündeme Gheorghe Grozav geldi. Kardemir Karabükspor’la sözleşmesini fesheden Rumen futbolcuyla, Yeşil Beyazlı yönetimin görüştüğü ve büyük ölçüde anlaştığı iddia edildi.

28 yaşındaki futbolcu sol açıkta forma giymesine rağmen her iki kanatta ve orta sahanın ortasında da oynayabiliyor.

Kaynak:enBursa.com| Barış YALIM (http://enbursa.com/bursasporda-grovaz-iddiasi)

Yorumlar (55) / Onay bekleyen (8)

Yorum Ekle

Orhan Yılmaz

12 Ocak 2018 17:29
Bir Twumasi değil ama adamın 1.sözleşmesi elinde 2.elimizdeki çoğu kanattan daha yetenekli 3. Kulubemiz boş çokta mantıksız bir transfer olmaz yani lakin bu adamı aldım diye Twumasiden vazgeçemezsin. Twumasiyi iki yılda 10m. Euroya satarsın. Net.

İsmail Akkanat

12 Ocak 2018 17:38
Ne karabükmüş Her oyuncusu bir yere gidiyor Bu oyuncular değilmi bu takımı son sıraya Demir attıran

Bursasporum

12 Ocak 2018 17:27
giriş=twumasi,gelişme=twumasi,sonuç=grozav :D

Bursali65

12 Ocak 2018 15:23
İyi topcuya benziyo bu sezon bizim macta bizimkileti calim manyağı yapmisti

Aşık16

12 Ocak 2018 16:50
Sow u zaten aldık yönetim twumasi ve pokoyu da alıp transferi bitirmeli Bu adam için twumasiden falan vazgeçmeyin sakın

Tofasli engo

12 Ocak 2018 17:17
Tranfermarket resmi sitesinde yarim sezon icin Bursasporumuza imza attigi gozukuyor. Hayirli olsun

Emrecan

12 Ocak 2018 16:36
Çok kaliteli ve cok yönlü bir oyuncu bizde is yapar

aaatxs16

12 Ocak 2018 17:03
Karabükte oynarken çok beğenerek izliyordum. Oyun bilgisi iyi seviyede. Takımdaki çöplerden kurtulduk diyebiliriz. Mösyönün bench ten oyuna sürebileceği süper yedek olur. Alınırsa güzel transfer olur. En azından ligimizi biliyor.

cbg

12 Ocak 2018 16:30
karabukun 2 tane adami var Grozav ve Poko. jorqueradan daha iyi bence

Bay

12 Ocak 2018 16:44
Karabük te çokta güzel adamlar varmış ama küme düşmeye oynadılar ilk yarı nasıl boyle bı iş oldu anlamadım tüm futbolcuları gidiyor hepte iyi futbolcular teknik dıroktorlerımı kötüydü acaba

Gatsby

12 Ocak 2018 16:00
Bugüne kadar talip olmamıza şaşırmıştım. Adam ben futbolcuyum diye karabüksporda bas bas bağırıyor. Ortasahanın ortasında iş yapar mı orasını bilemem.

Semturano

12 Ocak 2018 17:00
Twumasi yalan oldu demek bu haber dogruysa

s10erTanTra

12 Ocak 2018 14:22
Transfer sezonlarında şu siteye giresim gelmiyor

Aziz

12 Ocak 2018 15:55
Süper topçu

Kubilay

12 Ocak 2018 14:21
Yalan haber yapmak bizim yerel basinin en büyük özelliği

İsmaail fannatikk

12 Ocak 2018 17:17
Sen twumasi dersin show dersin grozaw gelir. İnşsllah hayırlı olur.

Bursalı16

12 Ocak 2018 23:11
Şu takıma biraz güvenin ya önyargılı davranıyoruz herşey için adam karabükte oynamıs en kaliteli futbolculardan birisi futbol takım oyunu bireysel oynanan bir oyun değil.Bu adama çöp diyen kafa futboldan zerre anlamıyordur ve kulüpte para yok körüstanın bölükbaşının açtığı borçlaro kapamaktan transfer yapamıyoruz kulübün elinden gelen bu köstek olacağınıza destek olun.

Bursalı

12 Ocak 2018 15:55
Tüm transfer dönemini twumasiyle geçirip son gün grozavi getirirseniz Allah sizi bildiği gibi yapsın

hasan

12 Ocak 2018 17:32
ULAN HANGİ MAÇINI ALICI GÖZLE İZLEDİNİZ PABLONUN 8 NONUN PEKALA ALTERNATİFİ OLABİLİR BURSADAKİ MAÇTA DİREKTEN DÖNEN TOP ONUN ROMEN MİLLİ FUTBOLCU SON MİLLİ MAÇTA BİZE 2 GOLÜ ATAN ADAM KALDIKİ KARABÜKTEKİNDEN ÇOK DAHA FAZLA KONSANTRE OLACAKTIR

Bss

12 Ocak 2018 18:48
Hem kanat hemde orta sahada oynabilmesi guzel. Guzel bi alternatif olur. Karabuksporlu oyuncularin sozlesmesini fes etmesi maaslarini alamamasindan dolayi. Karabuksporun copi degil yani bu adam.

BURSAM16

12 Ocak 2018 19:19
Yedek kulubemiz bomboş yapicak birsey yok grozav kaliteli topçu bizimle oynanan maçta bizimkileri çalım manyağı yapti adamin videolarını lütfen izleyin twumasi transferi çok iyi olur ilerki zamanlarda çok iyi fiyatlara satabilİriz şuan astana da gelen tekliflere bakarak elden çıkartmak istediği kesin o yüzden twumasi transferi gerçekleşebilir poko 1milyon euro ya goztepe ile anlasti haberleri var ama hasan parlakay yalanladi o zaman poko ya da çöp diyin grozav a dediginiz gibi kulupte zaten para yok o yüzden boşta kalan kaliteli topçularla ilgilenmesi lazim twumasiyi kesinlikle almalıyız bizim için süper transfer olur

bsavci16

12 Ocak 2018 23:32
tebrikler ali ay başkanım cok güzel yerınde bi transfer.

Cedric

12 Ocak 2018 21:05
3 sezon öncesini hatirliyorsaniz bizdede yıldızlar vardı neredeyse her mac yeniliyorduk ama şimdi farklı teknik direktörumuz farklı

Tulipan

12 Ocak 2018 18:46
iyi bir yedek olur zaten gerekli hödük john PTT de bile forma giyemez ama bu isim geçtiğine göre twumasi sıkıntılı zor gibi, transferin son günü twumasi beklerken Grozav olacak gibi

Ketek

12 Ocak 2018 16:38
Transfer in ilk gunu imzalar atmlydi

Mümin

13 Ocak 2018 12:33
Twumasi'den çok para kazanacağımızı iddia eden arkadaşlar.Bizim gördüğümüzü kimse göremiyor değil mi? :) Adam avrupa da kaç gol kaç asist yaptı yine de dikkat çekmedi..

snowstorm

12 Ocak 2018 17:49
almışlar bile transfermarkette bursaspora gecmış

Taraftar93

12 Ocak 2018 18:27
Transfermarkt'a oyuncu bizde gözüküyo. Görüşüyo büyük ölçüde anlaşıldı haberi var ama transfermarkt öle demiyo oyuncu bizde gözüküyo

Erol

12 Ocak 2018 15:11
Gerek yok sol kanat oyuncusuna bu bölgede oynayan Kembo, Yusuf gibi oyuncularımız var. Sow tamamsa orta sahaya ve sağ beke oyuncu alıp transferi kapatabiliriz. Ayrıca Devrim Çetinin alt liglerden tavsiye edeceği 1-2 oyuncuda alınabilir.

Barbaros

13 Ocak 2018 13:54
Göztepe isterse alır....bizde seyrederiz....

Ahmet

13 Ocak 2018 07:46
Şurda yorumları okuyorum herkes iyi yedek okur yazmış bizim yedeğe verecek paramız yok arkadaşlar takımın forveti yok ortasahası yok sağ beki yok bunları alalım önce

Sağ bek ?

13 Ocak 2018 02:07
Ee sağ bek transferi noldu Barışın alternatifi yok

Bursa

12 Ocak 2018 20:50
Poko göztepede hayırlı olsun bize de geçmiş olsun

Kaos

12 Ocak 2018 20:25
Poko göztepe ye gitmiş

mbaki

12 Ocak 2018 19:08
Bu adamı takip etmedim ama ilk izlenim ilarak anladığım stancu gibi herşeyden biraz var ama hiçbişeyi tam olmayan bi topcu iyi bi yedek olabilir tabi yabancı sayımızda uçtu bunuda düşünmek lazım

Sedo63

12 Ocak 2018 18:05
Adam bursasporda transfermark ta bakın resmen bursasporda tepkiden korkup açıklamıyorlar

Atalay

12 Ocak 2018 16:04
Almayın

pala

12 Ocak 2018 15:39
hayaller twumasi gercekler grozav bu anlasma oldu ise twumasi ýatti gibime geliyor.

İsmmaaail fanatik

12 Ocak 2018 20:52
Adam iyi oyuncu ve tek yönlü. Fazla paraya mal olmamasıda iyi inşallah hoca istemiştir. Sow'da geliyor. Poko ve Twumasi olursa herhalde neden sezon başında olmadı diye hayıflanırız. Hoca eğer bu oyuncularlada defansif oynarsa ayıp eder.

Hüseyin

12 Ocak 2018 14:25
Küme düşmemek için oynayan takımlardan topçu toplamaya devam edin ki geçen sene yarım bıraktığınız işi tamamlayın

Sencay_16

12 Ocak 2018 18:10
Ya kardeşim öylede yok böylece yok al twumasi iyi accam boşta onu al zekiyi al polo yerine olmadı lassana yı al ilk devre kazandığından 10 milyon fazla kazanırsın zaten yokla grozlav la falan ancak ilk on

Mesken teksasli

12 Ocak 2018 20:30
Yeter ya hu çöp almayın adam gibi topçu alın artık birde para yok diyorsunuz koca avrupada topcu yokmu küme düşeriz kendinize gelin

16brs16

12 Ocak 2018 16:29
Ya arkadaş dünyada futbolcu mu kalmadı. Herkes Karabükspor un futbolcularına hücum ediyor çok iyı olsalar kendi takımlarına olur bu adamlar

Bursaspor

12 Ocak 2018 16:02
Sow ne oldu sow ??? Hani bitmişti kampa geliyordu... tusuwaside geliyordu bonservis anlaşılmıştı??? Bunlar bakkaldan sakız alamaz bırak futbolcuyu... aç menejerlerin eline ağzına bakarak futbolcu alıyorlar...stancu yu soktukları gibi bunda yamarlar... Nerde çöp var doldurun eskici dükkanı bursaspor olusturun

ff

12 Ocak 2018 14:27
bence gereksiz. birde bazıları kızacak ama bu ne arkadaş kuluplerde türk oyuncu kalmadı.

Goksel

12 Ocak 2018 14:58
İnananı.

bursalı

12 Ocak 2018 14:27
çöp bunlara para harcayıp sonra para yok deniyor yazık

Emin

12 Ocak 2018 17:22
Biz çöpleri göndermeye çalışıyoruz siz yeni çöpler alıyorsunuz yeter ya.

Inciiler

12 Ocak 2018 15:34
Sallamaci barış yalım meydan boş salla

Iso

12 Ocak 2018 15:23
Nerde boş kelepir adam hep onlarin pesindesin baskan paran yoksa neden geldin ki alin bunlari sonra gondermek için yine kirk takla atarız jorqueradan ne farki var bu adamın

berbat

12 Ocak 2018 14:25
çöp

caner

12 Ocak 2018 15:46
Yaw böyle transferler elde patlıyor.Karabuk gıbı takım fes edıyor bız anlaşıyoruz.Bız buyuk takım olamayız.Yazıkkk paracıklara

Sencay_16

12 Ocak 2018 14:24
Karabük tarihinin en pahalı oyuncusu ama çöp hiiç gerek yok ayrıca akhisar anlaştı gibi adamla

Gülbahçeli

12 Ocak 2018 15:24
Çöp!... Çöp kere çöp!...

TexasLee

12 Ocak 2018 14:23
Gidin Josue yi alın bunu alacağınıza
İlginizi Çekebilir
Grozav “Savaşmak için buradayım”Bursaspor’un yeni transferi Grozav, basına tanıtıldı ve şu açıklamayı yaptı: “Savaşmak için buraya geldim. Kim daha iyi olursa o ilk 11’de oynar.”
Yeni transferin lisansı çıktı!Bursaspor yeni transferi Grozov'un lisansını çıkardı.
Huzurlarınızda Abdullahi ShehuBursaspor Teknik Direktörü Paul Le Guen, dünkü basın toplantısında iyi bir joker oyuncusuna ihtiyaçlarının olduğunu söylemişti.