Timsah Arena'da koltuklar kırılıyor!

28 Aralık 2018 16:39

Başkan Ali Ay, her maç sonrası 100 TL değerinden en az 100 koltuğun kırıldığını söyledi.

Bursaspor Başkanı Ali Ay, taraftarla ilgili de önemli açıklamalar yaptı.

Ali Ay şunları söyledi: "Taraflara da seslenmek istiyorum. Bursaspor menfaati için uğraşıyoruz.

Başka kulüplerde görüyoruz. Kaçak ürün satışlarını engelleyen taraftarlar varmış. Biz de maalesef oluyor.

Her maç sonrası 100 koltuk kırılıyor. Rica ediyorum. 1 koltuk 100 TL. 10 bin tl... Bu işler bitmeli."

Kaynak: enbursa.com

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (4)

Yorum Ekle

Ali usta

28 Aralık 2018 19:13
Demirden yapın böyle taraftara buz gibi koltuk yakışır üstüne çıkıp hoplasinnlar

Tsc

28 Aralık 2018 17:14
Kaldir teksasin koltuklari kimse bisey diyemez

Pablo

28 Aralık 2018 19:44
İhtiyar herif sen değil miydin koltukları kaldırıcam diyen kaldırmadın. Koltuklara para harcanıyormuş. Külliyen yalan kale arkasında kırılan koltuklar hep kırık. Allah aşkına şu takımın başından bir git be git

Mrt

28 Aralık 2018 17:12
Taraftar bir gün koltuğa basmak yerine oturmayı öğrenecek inşallah ama sen boş ver Başkan sen Bursaspor’un borçlarını nasıl bitiririm diye kafa yor kaç senedir hep geriye gidiyoruz herhangi başarı yok futbolcu satıyoruz ama paralar gidiyor önce Başkan bi özeleştiri yap bence neden.bize kimse sponsor olmak istemiyor ...bir düşün Başkan

bs

29 Aralık 2018 10:49
hanı teksastakı koltuklar kalkıyodu teller kalkacaktı yalancı baskan

Çanakkaleli

29 Aralık 2018 14:17
Teksasın koltuklarını kaldırın her hafta 1 personelimizin maaşını ödeyin kâr kârdır. Teksasa koltuğa gerek yok zaten.

Samet

28 Aralık 2018 22:58
Arkadaşlar başkan gene bizi yiyo yalan sıkıyor gene stattaki koltuklar sürekli kırık nerde yeniliyor muş siz gördünüz mü ?

Cengizhan Yiğit

29 Aralık 2018 12:36
Koltuklar kalkmalı eğer takım başarı istiyorsa bağıran taraftarlara ihtiyacımız var millet koltuk görüyor oturuyor 90 dakika oturuyor koltukları kaldırlarsa herkes ayakta bağırmak zorunda hisseder taraftarı olupta bağırmayan tribünden hayır gelmez zaten bu yüzden başarı isteniyorsa önce koltukları kaldırıp çekirdekçi tayfayıda ayağa kaldırmamız lazım!!!

Murat gülmez

28 Aralık 2018 17:06
Ali ay sende biraz beyin olsaydı yatay kolyuk taktırırdın ve taraftar koltukların üstüne basamaz.koltukların üstünde hopyor ve kırıyorlar

Lan o koltuklar

28 Aralık 2018 19:00
10 tl etmez.Başkan sen de bizi yiyion ha
İlginizi Çekebilir
Nilüfer Belediyesi’nden 350 Bin Dolarlık Loca DesteğiNilüfer Belediye Başkanı ve CHP Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanı adayı Mustafa Bozbey kulübümüzü ziyaret etti.
"Timsahın kafası mart sonunda bitecek"12 milyonluk problemi var. Mart sonunda bitireceğiz.
Timsah Arena'da sorun ne?Bursaspor, en büyük gücü olan taraftarı önünde bu sezon çıktığı 8 maçta tam 12 puan kaybetti. Yeşil Beyazlılar, iç saha performansına göre oluşan puan durumunda ise 12'inci sırada.